میتوانید کتاب کوچکی شامل اطلاعات مفید در اختیار کاربر قرار دهید. میتوانید نسخه دیجیتال این کتاب را در سایتتان قرار دهید تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. این کار برای خودتان نیز ارزانتر تمام میشود.
بازاریابی محتوا به فرایندی در کسب و کار گفته میشود که با تولید محتوای جذاب، مفید و مجاب کننده باعث جذب و درگیر شدن مخاطبان کسب و کار میشود.
در این بخش میخواهیم، چند مثال از بازاریابی محتوا و انواع محتوا که میتوانید آنها را تولید کنید بزنیم.
طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکههای اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.
بازاریابی محتوایی هزینه کمتری دارد ولی تاثیر آن در دراز مدت دیده میشود. در حالی که هزینههای تبلیغات بالاست.
تولید محتوای متنی چیست و چطور یاد بگیریم؟ – به زبان ساده + منابع
انتشار ویدیو در اینستاگرام و فیسبوک خوب است اما برای جذب حداکثر مخاطب باید از یوتیوب استفاده کنید. بعد از گوگل، یوتیوب محبوبترین وبسایت است و مهمتر از آن اینکه سالها پس از آپلود ویدیو احتمال دیده شدن آنها وجود دارد.
پس تولید محتوا باید به صورت منظم و مستمر ادامه پیدا کند. در این صورت کاربران دوباره به سایت شما سر میزنند.
آموزش لیدها و مشتریان احتمالی در حوزه محصولات و خدماتتان
پس ویدئو تولید کنید تا از طریق آپارات، یوتیوب و استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب کنید.
موجب بقای موسسات و تولید کنند گان و عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی میشود.
سبک زندگی امروزی باعث شده است انسانها زمان کمی برای یادگیری داشته باشند. ولی فرد میتواند کارهای روزمره خود را انجام دهید و در عین حال پادکست نیز گوش کند.
تولید محتوا تمام انواع محتوا مانند محتوای متنی، تصویری، ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست یا ترکیبی از موارد گفته شده را شامل میشود.
از این رو بسیاری از کسب و کارها شروع به تولید پادکست و محتوای صوتی اختصاصی خودشان نمودهاند.
If you loved this post and you would like to get much more info pertaining to مزایای محتوای خوشه ای چیست؟ چگونه می توانیم محتوای خوشه ای بنویسیم؟ حرف تازه kindly stop by our own website.