پس از نوشتن پرسونای مخاطب و یافتن کانالهای مناسب برای انتشار، برای هر مرحله از قیف بازاریابی و کانالهای مختلف، محتوا تولید کنید.
در ادامه سوالات متداول پیرامون بازاریابی محتوا را مطرح میکنیم و به آنها پاسخ میگوییم.
معیار به اشتراکگذاری: در این معیار میزان به اشتراک گذاشتن محتوا توسط مخاطبان اهمیت دارد.
مثالهای زیر، درک بهتری از نحوه قرارگیری محتوا در راهبرد بازاریابی گسترده تر را در اختیارتان قرا میدهند.
اشتراک گذاری محتوای شما توسط مخاطبان یا تولید محتوای آنها برای شما بسیار مفید و با ارزش است. این کار باعث میشود بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری به شما اعتماد کنند.
محاسبه نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا دشوار اما ارزش ایجاد شده توسط آن بسیار واضح است.
اما تولید اینفوگرافیک آسان نیست و باید آن را به متخصصان و گرافیستها بسپارید.
پس تولید محتوا باید به صورت منظم و مستمر ادامه پیدا کند. در این صورت کاربران دوباره به سایت شما سر میزنند.
اما برای اینکه بتوان مشتری را به سوی تولید این نوع محتوا هدایت کرد نیاز به تدوین نقشه سفر مشتری خواهید داشت.
تنها نکته مهم در انتشار محتوا، توجه به زمان مناسب برای انتشار است تا بهترین بازدهی را داشته باشید.
متعلق به خود کسبوکار: به اشتراکگذاری محتوا در شبکههای اجتماعی خود مانند فیسبوک، توئیتر، لینکدین و اینستاگرام فرصتی سریع، قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است.
برای ایده پردازی این ابزار بسیار عالی است. کافی است یک کلمه یا یک اصطلاح چند کلمهای وارد کنید تا موضوعات بسیاری به شما پیشنهاد دهد.
بازاریابی محتوا الزامی است. ۹۲ درصد از بازاریابان گزارش دادهاند که شرکت آنها، محتوا را بخشی از دارایی شرکت قلمداد میکند.
مریم گفت: ۲۲ فروردین, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۵ ممنون متن خوبی بود
For those who have any kind of issues concerning exactly where and the way to work with 9 دلیل برای استفاده از گوگل ادوردز, it is possible to contact us on the web site.