در ادامه نحوه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را در ۷ مرحله بیان میکنیم.
براساس مطالعات ۷۲ درصد از افراد از یک یا چند شبکه اجتماعی استفاده میکنند. برخلاف پستهای بلاگ، پستهای شبکه اجتماعی کوتاهتر هستند و معمولا از یک تصویر و کپشن تشکیل شدهاند.
همچنین بازاریابی محتوایی را روشی برای پیوند دادن مخاطبان هدف با کسبوکار به وسیله ایجاد محتوای با ارزش معرفی میکند.
اینفوگرافیکها به شکل گرافیکی و ساده به نمایش محتوا، اطلاعات و داده میپردازند. اینفوگرافیک ها با ترکیب متن، جملات کوتاه و تصاویر به روشی عالی برای تبادل اثربخش محتوا تبدیل شده اند.
از یک الگو ساده برای خبرنامه استفاده کنید. برای افزایش نرخ تبدیل خبرنامه تمام محتوا را در آن ارائه ندهید و در فرمتی به صورت زیر آن را برای مخاطبان ارسال کنید.
تعیین کنید چه نوع محتوایی (متنی، صوتی، بصری) میخواهید تولید کنید. بهترین حالت این است که استفاده از تمامی این قالبها را در برنامه خود قرار دهید.
برای مثال والدینی که همگی از منزل کار میکنند در یک بخش جا دارند.
از این فرم میتوانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید.
بهعلاوه حتما تا کنون محتوای زیادی تولید کردهاید که مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفته است. اکنون زمان آن رسیده تا محتوای از قبل تولید شده را اصلاح کنید.
تولید مقالات با محتوای ارزشمند و انتشار آنها در سایت خودتان
نکته مهم این است محتوای خوب نه تنها اعتماد در مخاطبان ایجاد میکند بلکه به مرور زمان علاقه به آن برند نیز در مخاطبان شکل میگیرد. سعی کنید با داستان سرایی در محتوا مخاطبان را بیشتر علاقه مند کنید.
سبک زندگی امروزی باعث شده است انسانها زمان کمی برای یادگیری داشته باشند. ولی فرد میتواند کارهای روزمره خود را انجام دهید و در عین حال پادکست نیز گوش کند.
فیلم آموزش طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک های آن برای دیجیتال مارکتینگ در فرادرس کلیک کنید
افراد نیز به بسترهایی مثل یوتیوب و اینستاگرام به شدت به ویدئو علاقهمند هستند.
If you have any queries concerning where by and how to use سه گرایش دیجیتال مارکتینگ_ مهارت های دانستن برای ورود به این حوزه – بزک سرا, you can make contact with us at our webpage.