مقالاتی که در وبلاگ سایتتان منتشر میکنید، کتابهای و فایلهای متنی که برای دانلود قرای میدهید، کپشنی که برای شبکههای اجتماعی مینویسید همگی محتوای متنی به حساب میآیند.
آنها از طریق انتشار محتوای ویدئویی، مخاطبان را بسیار تحت تأثیر قرار دادند و برندشان به رسمیت شناخته شد.
برای آشنایی با آخرین روش های تولید و بازاریابی محتوا می توانید مطلب تکنیک آسمان خراش را مطالعه فرمایید.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
برای ایجاد ارتباط ابتدا باید مخاطب هدف خود را مشخص کنیم. مخاطبان هدف در سه سطح زیر تعریف میشوند.
تعیین کنید چه نوع محتوایی (متنی، صوتی، بصری) میخواهید تولید کنید. بهترین حالت این است که استفاده از تمامی این قالبها را در برنامه خود قرار دهید.
معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران
آیا برای ارزیابی و ارتقاء انواع خاصی از محتوا به ابزارهای خاصی نیاز دارید؟
اینفوگرافیک تلفیقی از محتوای متنی و گرافیکی و از موثرترین انواع محتواست.
در ابتدا به این سوال پاسخ دهید که هدفتان از بازاریابی محتوا چیست؟ میخواهید به چه چیزی برسید؟ پاسخ به این سوالات نقشه راه شما را واضحتر میکند و میتوانید استراتژی بهتری بچینید.
تنها بر ۵ دسته برتر مخاطبان خود متمرکز شوید و علاوه بر ویژگیهای جمعیتشناسی به ویژیگهای روانشناسی آنها نیز توجه کنید.
برای اینکه محتوای مرجع شما کارایی داشته باشد و افراد آن را جدی بگیرند، باید ۱۰۰ درصد معتبر باشد. انتشار محتوای گمراهکننده و ناقص به شهرت شما آسیب میزند.
اما تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟ چگونه تولید کننده محتوا شویم؟
بسیاری از کسبوکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصیسازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگیهای جمعیتی هدفگیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.
Should you have virtually any concerns about where by and also the best way to employ استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری برای کسب و کار شما, you are able to e-mail us on our web site.