در ادامه نحوه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را در ۷ مرحله بیان میکنیم.
در این حالت یک محرک میتواند وضعیت را تغییر دهد و سفر مشتری آغاز شود.
محتوای فصلی یا سالانه را مطابق رویدادهای گام قبلی در تقویم بگنجانید. جشنوارهها، تخفیفها و سایر رویدادهای مربوط به کسبکار خود را به تقویم اضافه کنید.
معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم مناسب برای رپورتاژ آگهی، بررسی محصول و معرفی خدمات
زمینه گسترش و توسعه فعالیتهای فرهنگی را فراهم میآورد.
آنها مخاطبان را هدف قرار میدهند و امیدوارند تا آنها به مشتریان واقعی تبدیل شوند.
با توجه به ابزارهایی که در قسمت قبل توضیح دادیم میتوانید ایده پردازی را شروع کنید. البته همیشه باید نیازهای مخاطبان به خصوص نیازهای روز آنها را مورد توجه قرار دهید وبهترین ایده تولید محتوا در اینستاگرام، سایت و … را داشته باشید.
پس تولید محتوا باید به صورت منظم و مستمر ادامه پیدا کند. در این صورت کاربران دوباره به سایت شما سر میزنند.
آموزش کامل گذاشتن فیلم طولانی در پست و استوری اینستاگرام ۲۴ آبان, ۱۳۹۹
بر اساس آمارها، ۸۵ درصد از مشتریان به جای تصمیماتی که شما برای آنها میگیرید به راهحلهایی اعتماد میکنند که در طول زمان آنها را به سمت تصمیمگیری نهایی برده است.
باید مخاطبان خود را درک کنید و نحوه و مسیر تفکر، یافتن پاسخ و راهحل آنها را بشناسید. به وسیله این تحقیقات استراتژی بازاریابی محتوا را تعیین کنید. این استراتژی مراحل مختلف سفر خریدار را ترسیم میکند. اولین قدم ایجاد نقشه سفر مشتری و قیف فروش و بازاریابی است.
میتوان گفت حدودا از سال ۱۷۳۰با انتشار سالنامهای توسط بنجامین فرانکلین بازاریابی محتوا و شروع تولید محتوا باب شد.
برای مثال اشتراک ۳۰ روزه رایگان یا نظرات و داستان مشتریان از این نوع محتوا است.
با تبلیغات پولی به مخاطبان گستردهتری رسیده و به موقعیت مدنظرتان میرسید. تبلیغات پولی در ترکیب با بازاریابی درونگرا بسیار مفید هستند.
Should you loved this article and you want to receive more info relating to چگونه برای یک سایت بازی های کامپیوتری محتوا ایجاد کنیم؟ – روزنامه رسالت please visit our own web site.