این فرایند باعث تقویت عواملی مثل آگاهی از برند، فروش، دسترسی به مخاطب، تعامل با او و وفاداری می‌شود. برخی مثال های بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، فیلم ، سرگرمی و وبینار است که به سوالات خاصی که افراد دارند پاسخ می دهند و مواردی را که نمی توانند در جای دیگر پیدا کنند به آنها ارائه می دهد.

پادکست، محتوایی صوتی است که در آن گوینده یا گویندگان موضوعی را بازگو می‌کنند. پادکست‌ها امروزه طرفداران بسیار دارند.

داستان یک کسب و کار که با معجزۀ تولید محتوا نجات پیدا کرد

طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

در قسمت پایانی راهنمای بازاریابی محتوایی، دربارۀ چگونگی هدفگذاری مجدد و به‌روزرسانی محتوای قدیمی صحبت می‌کنیم.

هرم بازاریابی محتوایی: روشی برای کار کمتر، بازدهی بیشتر

مخاطبان براساس حوزه تخصصی و اهداف بسیار متنوع هستند، به همین دلیل تحقیق پرسونا بسیار اهمیت دارد. با درک فرآیند آگاهی و ارزیابی مخاطبان می‌توان استراتژی بازاریابی محتوا را به گونه‌ای توسعه داد تا به بهترین شکل افراد را به سمت خرید سوق دهد.

شاید بازاریابی محتوا اصطلاحی جدید باشد ولی با توجه به توضیحاتی که دادیم این علم قدمتی حدود ۳۰۰ سال دارد.

آموزش لیدها و مشتریان احتمالی در حوزه محصولات و خدماتتان

مجموعه فعالیتی که منجر به جلب توجه مشتری برای تامین خدمات یا کالای فرهنگی خواهد شد. تلاش سازمان یافته برای پیش‌بینی نیازهای فرهنگی جامعه و پاسخگویی به آن نیاز.

انتقال سرمایه‌های سرگردان به سوی فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

بازاریابی محتوا هزینه بالایی ندارد. مهمترین هزینه شما در این راه صرف وقت است. در واقع برای رسیدن به نتیجه ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد ولی هزینه‌ها بسیار کم خواهند بود چیزی حدود ۶۰% کمتر از بازاریابی سنتی ولی حدود ۳ برابر بازاریابی سنتی مشتری جذب خواهید کرد.

بازاریابی فرهنگی فرهنگ سازمانی مدیریت بازاریابی هوش فرهنگی

با تبلیغات پولی به مخاطبان گسترده‌تری رسیده و به موقعیت مدنظرتان می‌رسید. تبلیغات پولی در ترکیب با بازاریابی درونگرا بسیار مفید هستند.

If you beloved this post and you would like to obtain additional details relating to {9 دلیل مهم برای استفاده از گوگل ادوردز kindly take a look at our own site.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
باز کردن واتساپ
1
چه کمکی از دست ما برمیاد
سلام
چه کمکی از دست ما برمیاد؟