مقالاتی که در وبلاگ سایتتان منتشر می‌کنید، کتاب‌های و فایل‌های متنی که برای دانلود قرای می‌دهید، کپشنی که برای شبکه‌های اجتماعی می‌نویسید همگی محتوای متنی به حساب می‌آیند.

برای این کار یک موضوع مناسب برای مطلب خود انتخاب کنید. در انتخاب موضوع دو روش زیر را می‌توانید به کار بگیرید.

فیلم آموزش تولید محتوا برای سئوی سایت و بازاریابی دیجیتال کلیک کنید

طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

بخشی از وبینار تولید و انتشار پادکست – محمد شکاری تصاویر و اینفوگرافیک:

این امر طبیعی است چراکه تصمیم‌گیری برای خرید یک جفت کتانی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از یک سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰۰ دلاری روی ماشین‌آلات است.

با انتشار مطالب مفید برای مخاطبان، آگاهی از برند افزایش می‌یابد و به دلیل ایجاد رابطه و جلب اعتماد افراد، ترجیح برند نیز افزایش می‌یابد.

تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا و برنامه محتوا

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای با ارزش و مرتبط برای جذب و درگیر کردن مخاطب با خدمات یا محصولات است. مشتریان در سال‌هایی اخیر بیش از هر زمان دیگری در پیام‌های بازاریابی غرق شده‌اند.

پس ویدئو تولید کنید تا از طریق آپارات، یوتیوب و استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب کنید.

نکته مهم این است محتوای خوب نه تنها اعتماد در مخاطبان ایجاد می‌کند بلکه به مرور زمان علاقه به آن برند نیز در مخاطبان شکل می‌گیرد. سعی کنید با داستان سرایی در محتوا مخاطبان را بیشتر علاقه مند کنید.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

بازاریابی محتوا باعث جذب لید می‌شود. بازاریابی محتوا ۳ برابر تبلیغات پولی، لید جذب می‌کند.

بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

Should you have just about any inquiries regarding where and how to utilize تولید محتوای ورزشی, you can contact us from our web page.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
باز کردن واتساپ
1
چه کمکی از دست ما برمیاد
سلام
چه کمکی از دست ما برمیاد؟