بیشتر از همه اینکه، به دلیل افزایش دیده‌شدن برند و همچنین افزایش اعتماد مشتریان، فروش محصولات این شرکت نیز افزایش چشمگیری داشت. نتایج واقعاً تعجب‌برانگیز بودند. در مدت کوتاهی، تعداد فالوورهای اینستاگرام متنابین خیلی زیاد شد و تعاملات با فالوورها به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

بازاریابی دیجیتال توانایی رقابت با بازیگران بزرگ بازار را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط فراهم می‌کند و سبب می‌شود آنها به صورت موثر و کارآمد با بازاریابی تقلیدی رقابت کنند. با این حال، تغییرات سریع فناوری، نیاز به داشتن دانش و مهارت های مربوط به بازاریابی دیجیتال را بیشتر کرده است.

در بازاریابی شبکه ای نفیس، یک ارتباط دو طرفه و پویا بین شرکت و مشتری وجود دارد. از سوی دیگر، مشتریان نیز از طریق برقراری ارتباط با شرکت می توانند در قالب یک گفتگو دو طرفه، نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. در این ارتباط، شرکت به دنبال درک نیازها، تمایلات و انتظارات مشتریان است و سعی می کند با راه اندازی فرایندهای یادگیری متقابل، خدمات و محصولات خود را بهتر و موثرتر سازد.

در این مدل، شرکت ها به جای تمرکز بر فروش محصولات یا خدمات خود، سعی می کنند با ایجاد رابطه قوی و پایدار با مشتریان، به یادگیری مشترک و اشتراک گذاری ارزش بپردازند. بازاریابی شبکه ای نفیس، یک فرایند پویا، ساختارمند و راهبردی است که تلاش می کند با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی و شبکه های اجتماعی، بازاریابی را به یک فرایند تعاملی و گفتگو مبدل کند.

بازاریابی دیجیتال، یک فرایند برنامه ریزی شده و سیستماتیک است که از طریق اینترنت و فناوری های دیجیتال انجام می‌شود. این روش در قرن 21 پدیدار شده است و به سرعت جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازرگانی پیدا کرده است.

It uses a variety of techniques such as text analysis, voice recognition and facial recognition to determine a person’s emotional state. 2) Emotional Analysis AI: This type of AI processes data to determine and understand the user’s emotional state. This technology can be used in sectors such as marketing, healthcare, and entertainment to enhance user experience by personalizing content and services based on the emotional state of the user.

از مزایای بازاریابی شبکه ای نفیس، می توان به افزایش سرعت و کیفیت ارتباط با مشتریان، جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری مشتریان، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش، بهبود نمایش برند و افزایش رضایتمندی مشتری و در نتیجه افزایش فروش اشاره کرد.

مدیریت شرکت مطالعه‌ی دقیقی انجام داد تا بفهمد کدام پست‌ها بیشترین تعامل را در پی داشتند و چه محتوایی بیشترین تفکر و احساس بازخورد از طرف کاربران را به همراه داشت. متنابین تصمیم گرفت استراتژی جدیدی را امتحان کند، که شامل بررسی بازخورد مجموعه حساب کاربری اینستاگرام قبلی شرکت بود.

همچنین، متنابین استراتژی ارتباط با مخاطبان خود را تغییر داد و خود را برای دریافت بازخورد کاربران و پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های آن‌ها آماده‌سازی کرد. آن‌ها تصمیم گرفتند که با تشویق به تعامل و تولید محتوایی که با افکار و علاقه‌مندی‌های مخاطبان آن‌ها تناسب داشته باشد، بازخورد بیشتری را از فالوورهای خود جذب کنند.

بازاریابی دیجیتال به کمک تکنیک‌های مختلفی از جمله مشاور سئو، تبلیغات پیوندی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی موبایل، افراد را به وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی و پلتفرم‌های اجتماعی جذب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
باز کردن واتساپ
1
چه کمکی از دست ما برمیاد
سلام
چه کمکی از دست ما برمیاد؟