The aim of this type of AI is to develop systems that can recognize, understand, interpret and simulate human emotions. The technology is commonly used in customer service to identify and understand how customers are feeling, allowing the service to adapt and respond to their needs accordingly. 1) Artificial Emotional Intelligence: It is also known as Emotion AI or Affective Computing.
بازاریابی در اصل برنامه ریزی و اجرای طرحی برای تبلیغ، ترویج، فروش و توزیع یک کالا یا خدمت است. این فرایند از ایده خام تا محصول نهایی و یا خدمات به مشتریان می گردد. بازاریابی یکی از ابزارهای حیاتی برای ادامه حیات یک شرکت و رشد آن است.
به طور کلی، بازاریابی یک ابزار بسیار قدرتمند برای رشد و گسترش کسب و کار است. در پایان، بازاریابی یک فاکتور حیاتی برای موفقیت یک شرکت است. بدون استراتژی بازاریابی کارآمد، حتی شرکت های با محصولات مرغوب و خدمات ممتاز قادر به رقابت با دیگران و به دست آوردن مزیت رقابتی نخواهند بود.
راه حل؟ بازاریابی چریکی. این روش نوآورانه بازاریابی با استفاده از داده های کیفی و کمی، با توجه به رفتارها، نیازها و انتظارات مشتریان، به طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی می پردازد. این میانبر هوشمندانه در تولید و توزیع محصولات و خدمات می تواند به افزایش فروش و در نهایت بهره وری بیشتر منجر شود.
بازاریابی چریکی امروزه به بوجود آمدن یک تغییر عمده در فرهنگ شرکت ها و استراتژی های بازاریابی آنان منجر شده است. کارشناسان حوزه برند و بازاریابی این روش فوق العاده ارزشمند را می توان در هر کسب و کاری که به دنبال هدایت بهتر مشتریان و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی خود است، به کار گرفت.
این برنامه سازماندهی و کنترل نیازهای مشتریان به طور مداوم است تا بتواند به توسعه و رشد کسب و کار کمک کند. در نهایت از این طریق که سازمان بتواند به مشتریان خدماتی ارائه کند که به نیازهای آنها پاسخ میدهد, مشاوره سئو – https://visitmag.ir/2024/05/13/10-کارآفرین-در-روند-بازاریابی-دیجیتال-که/ – بازاریابی میتواند باعث افزایش سود و رضایتمندی مشتریان شود. در نهایت بازاریابی یک فرایند طولانی مدت است که نیازمند برنامهریزی, اجرا و کنترل دقیق است.
This technology can be used in sectors such as marketing, healthcare, and entertainment to enhance user experience by personalizing content and services based on the emotional state of the user. 2) Emotional Analysis AI: This type of AI processes data to determine and understand the user’s emotional state. It uses a variety of techniques such as text analysis, voice recognition and facial recognition to determine a person’s emotional state.
اما با توجه به رقابت روز افزون در بازار و تغییر نیازها و انتظارات مشتریان، این روش ها دیگر به سادگی نمی توانند نتایج قابل قبولی را بیان دهند. تا اواخر دهه گذشته، شرکت ها بیشتر بر افزایش فروش تمرکز کرده بودند و سعی می کردند با استفاده از روش های قدیمی و کلاسیک بازاریابی، مثل تبلیغات تلویزیونی و چاپی، مشتریان را به خرید محصولات خود ترغیب کنند.
بازاریابی عصبی یا آنچه به نام علم انتخاب میشود، تنها نشانی نیست از تغییرات جاری در بازار و دنیای کسبوکار، بلکه یک روش جدید و جذاب برای فهم بهتر مصرفکنندگان از طریق آنالیز مغزی آنها.
بازاریابی عصبی با استفاده از مفاهیم و روشهای مغزی و عصبی سعی در درک بهتر و افزایش تاثیر استراتژیهای بازاریابی دارد. این شاخه از بازاریابی با تحقیق در زمینههایی مانند تصمیم گیری مشتری، پاسخهای عاطفی و بیوشیمیایی به استراتژیهای بازاریابی و رفتار مصرفکننده، برنامههای بهبود و کارآمدی بازاریابی را توسعه میدهد.